می شنوی؟!

این صدای ممتد شکستنِ من است

وقتی که تو تنها امروز، ترکی برداشته ای

 

می بینی؟!

این اشک های توقف ناپذیر بر چهره من است

وقتی که تو تنها امروز، بغض کرده ای

 

استشمام می کنی؟!

این عطرِ بی رایحه ی همه زندگی من است

وقتی که تو تنها امروز، عطری نزده ای

 

احساس می کنی؟!

این روزهای پر التهاب و بی پایان من است

وقتی که تو تنها امروز، بی حوصله ای

 

می فهمی؟!

این نهایتِ برونگرایی من است

وقتی که تو تنها امروز، همه چیز را درون خودت ریخته ای

 

می دانی؟!

این امیدِ به گِل نشسته ی من است

وقتی که تو تنها امروز، از حرکت باز ایستاده ای


+ شعری از من

+ خواستم بماند به یادگار از روزهای تلخی که گذراندم و می گذرانم، گرچه تلخی اش دیگر مثل قبل نیست شاید هم حس چشایی ام سازگار شده باشد!!!

+ الان حالم خوبه، با اینکه توی تاریکی قدم برمی دارم ولی از اون دور نوری می بینم :)

+ تو که حالت بد باشه من رو به موت میرم...